Ajánlat kiválasztás

Témakör

Értékesítői shadowing

A cél lehet egy konkrét készség továbbfejlődésének támogatása (például prezentáció, vevő látogatás, telefonos kapcsolatfelvétel, stb.), vagy bizonyos értékesítői, együttműködési problémák hátterének, okainak feltárása, illetve egy fejlesztési folyamat előkészítése vagy a tréningeket követő implementációs szakasz támogatása is. A shadow-coach – mint külső, objektív szemlélő – valós helyzetekben, pontosan dokumentált megfigyeléseinek feldolgozásán keresztül fejlődhet az értékesítő.

Szervezeti shadowing

Egy szervezeti probléma esetében azoknak a „kulcsemberek” a részvételével zajlik, akiknek a kompetenciái, vagy szemlélete, hozzáállása jelentős befolyást gyakorol az adott témára és azok mindennapi munkavégzéséről gyűjtött tapasztalatok kellő iránymutatást adhatnak a megoldáshoz is. A shadow-coach – mint külső, objektív szemlélő – valós helyzetekben, pontosan dokumentált megfigyeléseinek feldolgozásán keresztül fejlődhetnek az alnyok és ezáltal a szervezet is.

Csoportos vezetői kompetencia felmérés és fejlesztés – coaching, tesztek, tréning megoldások kombinációja

A megfelelő szakmai képzettség mellett a vezetői pozíció eredményes betöltéséhez a szervezeti eredményességet akadályozó problémák felismerésére, és azok megoldásában vállalt felelősség megfelelő megosztására, önismeretre, szemléletbeli és gyakorlati felkészültségére is szükség van. A fejlesztésben ezekre a területekre koncentrálunk és lehetőséget teremtünk a fejlődni vágyó vezetőknek a szükséges lépések felismeréséhez.

Értékesítési eredményesség felmérés és fejlesztés – coaching, tesztek, tréning megoldások kombinációja

Az értékesítő rátermettségén, hozzáállásán, rutin tevékenységein, aktivitásán, döntésein, az ügyfeleivel való bánásmódján múlik a szervezet sikere. A felmérések megmutatják az értékesítők azon készségeit, amelyeket fejlesztve eredményesebbé válhatnak. Az idő és költség ráfordítások legjobb megtérülése érdekében alkalmazott nyolc, egymás hatékonyságát kiegészítő megoldás elsősorban a kommunikációs, valamint az együttműködési készségekre hatnak. Cél az önismereti fejlődéssel, a személyes értékrenddel és az ezekből következő mindennapi szokásokkal, viselkedésbeli és gondolkodásbeli sémákkal összefüggő változások beindítása.
Scroll to Top